Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

Első bejegyzés

2011.08.17. 19:13 MCLetEmSee

Üdv mindenkinek!

Az első bejegyzésben nem szeretnék bemutatkozni, mivel inkább kedvenc rapperünknek szántam ezt az oldalt. Kerestem magyar nyelvű oldalakat ami kifejezetten Tupac Shakurral kapcsolatos, de sajnos nem találtam sokat. Ami van azt már nem fejlesztik már egy ideje, szóval gondoltam megpróbálom népszerűsíteni itthon Magyarországon Tupac Amaru Shakurt.

Biztos vagyok benne hogy aki a rap zenét mint stílust szereti, az hallott már 2Pac-ról és/vagy hallott már tőle pár dalt is. De nem hiszem hogy képben vannak sokan az életével, kiadatlan- és eredeti (OG) számaival és annak mennyiségével. A blog célja a következő: közelebb hozni Tupac Shakurt a hazai közönséghez. Legfőképpen le próbálom fordítani a dalszövegeit (ha nem is mindet, de amik megjelentek videoklippekben), interjúk magyarul, friss hírek magyarul, érdekességek... stb.

Az oldal 'dízájnnal nem vagyok igazán képben... szóval azt még ki kell tanulnom mit hogyan kell.



 

komment

Címkék: zene magyar rap 1996 2011 tupac hip hop shaur

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr583160894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása