Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

Bruce Hornsby Tupac-ról

2011.09.13. 13:21 MCLetEmSee

 Az LA Weekly is meghajol a rapmogul előtt és 'Tupac hetet' tart. Mindjárt második bejegyzésüknek meginterjúvolják Bruce Hornsby-t, aki a 'The Way It Is' dalával lett ismert. Tupac ennek a számnak az alapját használta a 'Changes' számához, ami talán az egyik legjobb posztumusz zenéje. Íme az interjú:

Bruce Hornsby egy ismert név 25 éve. Az 1986-os albuma a Range-el,  a 'The Way It Is', tripla platina lett. De a hip-hop zenében ő arról ismert, mint Tupac 'Changes' zenéjének alapja, ami Hornby legismertebb dala, "The Way It Is."

Hornsby új albumának, a 'Bride Of The Noisemakers' alkalmából a virginiai születésű zenész elmeséli hogyan született meg a 'Changes' , véleményét Tupac-ról és egy őrült történetet, ami Virginia volt szenátorával kapcsolatos.

Találkozott valaha Tupac-kal?
Nem, soha. Ahogy már tudja, felvett egy saját verzióját az én dalomból, ami szerintem az egyik legnagyobb slágere. Egy évvel azután hogy megölték, kaptam egy kazettát postán a Shakur Alapítványtól, mondván 'Megtaláltuk ezt a számot, benne lesz a Greateset Hits albumban ami nemsokára megjelenik'

Az eredeti 'Changes' sokkal több káromkodást tartalmazott, sok volt benne az 'n'-szó. Ők kiadták mint egy Single-t. Én nem kértem; az ő dolguk volt, nem volt jogom beleszólni.

Tetszett a dal?
Nagyon tetszett. Sok rapper használta a "The Way It Is-t:" Wyclef, E-40, Snoop Dogg. Imádtam amit Tupac tett vele. Én csak azt mondtam, "Hajrá."

Rajongója Tupac zenéjének?
Most már igen. Amikor megjelent a 'Greatest Hits', küldtek nekem is egyet. Soha azelőtt nem hallgattam meg. Teljesen lenyűgözött a kreativitása. Azt gondoltam hogy annyira ügyes, nagyon mély. Sokat jelent nekem Tupac zenéje.

Itt egy vicces történet. Virginia szenátora sok évig Chuck Robb volt. A feleségem és én jó viszonyban voltunk velük és meghívott minket a karácsonyi partijára a 90-es évek végén, amikor a 'Greatest Hits' megjelent. A feleségem úgy döntött hogy az út közben hallgassuk meg. Odaértünk Robb házához és ott sok fekete bőrű autókísérő volt. Kinyitottuk a kocsit és - én ezt nem tudtam - de a következő szám a 'Hit 'Em Up' volt. Az időzítés hihetetlen volt. Amikor a srácok jöttek hogy odaadjam a kulcsokat, a dal szövegében a "I fucked your bitch/ You fat motherfucker" ("Megb@sztam a ribancodat/Te kib@szott dagadék") jött. A srácok kiestek. Először teljesen elfehéredtek a félelemtől, aztán elkezdtek hangosan nevetni.

Nem találja furcsának a 'Changes' kórusában "A dolgok soha nem lesznek ugyanazok," míg a "The Way It Is" kórusában épp az ellenkezője, "Vannak dolgok mik nem változnak"?
Igen, hát ez igaz, de én azt gondoltam hogy ez egy pozitív üzenet, nem gondolom hogy ez egy negatív üzenet. Azt kell hogy mondjam nagyon passzol.

Bruce Hornsby - The Way It Is

 

Tupac - Changes

 

+ Extra: Tupac - Changes (Eredeti Verzió)

forrás:http://blogs.laweekly.com/westcoastsound/2011/09/bruce_hornsby_on_tupac_the_ori.php


komment

Címkék: it is the 15 bruce éve way eredeti talent tupac 2pac og changes hornsby makaveli

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr643223690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása