Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

Exkluzív: 2Pac Alive videó egy kamu!

2011.12.12. 22:12 MCLetEmSee



 Még talán 2007-ben került a videó fel a YouTube-ra és rengetegen nézték meg a felvételt, ami azt szeretné bizonyítani hogy a pletykák, miszerint 2Pac él, igazak. A napokban kiderült, a videó egy kamu...

Egyszer minden kiderül, mint ahogy ez a videó is, ami azt akarja elhitetni velünk, hogy 2Pac életben van, csak bujkál a média elől.



A videó jelenleg több mint 4 millió nézettségnek örvend és a kommenteknél rengetegen írják azt hogy szerintük ez tényleg Pac. Van még egy videó ugyanezektől a 'Holla Back Exclusive' srácoktól. Itt az állítólagos 2Pac éppen egy benzinkútból sétál ki és ül be egy autóba.



Itt még én is úgy voltam vele, ok, ez tényleg hasonlít 2Pac-ra, de nem gondoltam azt hogy ez tényleg ő. Tegnap ráadásul ki is derült hogy kicsoda ez a 2Pac hasonmás.
Történt ugyanis hogy az év közepe felé felrakott egy videót a YouTube-ra egy srác, https://www.youtube.com/user/ithinkifoundtupac csatornára, én többször megnéztem a videót. (Egyébként a YouTube csatornám: https://www.youtube.com/user/DJZeeAge)



Feltűnt hogy a srác a Holla Back videón hasonlít az 'ithinkifoundtupac' videóján szereplő 2Pac imitátorhoz. Megírtam a csatornájára ezt:



Umm... a kamerádnak nincs zoomja? Legközelebb ha észreveszed, kérlek zoomolj az arcára :D Ez a srác hasonlít a 'Hollaback Exclusive' videón szereplőre...

Ez 3 hónapja történt és mit ad Isten... Tegnap kaptam egy üzenetet egy quadflip701 nevű felhasználótól:



"igazad volt!!!!!!!"

Először nem értettem de aztán megnéztem a videóját.



"Végeztem egy kis kutatást ithinkifoundtupac csatornáján és elvezetett odáig hogy nem csak ezek a videók voltak kamuk, de a holla back exclusive videók is.
Holla back exclusive www.youtube.com/user/itihnkifoundtupac KAMU!!!!!! Hogy honnan tudom? Nézzük a profilját..." (https://plus.google.com/115236395902375007718/posts)



"Ez én vagyok. Ezt olyan régen csinálták meg és még mindig rengetegen nézik naponta... Nézd meg a ""Tupac is Alive"-t a YouTube-on"
"Plusz még nézd meg ezt is: youtube.com/ithinkifoundtupac"

"Nézzük a képeit"





Itt már látszik a srác arca, főleg a második képnél hogy ez ő. A 2011-es videónál ugyanaz a háttér mint a képen, ráadásul ugyanabban a ruhában van.

quadflip701 videójának végén megemlít engem is :D

"DJZeeAge: you nailed that shit on a lucky guess"

"DJZeeAge: ráhibáztál egy szerencsés találgatásból"

Összesítve: a videókon levő 2Pac hasonmás neve: Dion Gilyard, ezt ő is bevallotta a Google+ csatornáján, hála quadflip701 YouTube felhasználónak, én meg ráhibáztam XD
 

 

komment

Címkék: kamu video is youtube fake 2007 él back dion 2011 exclusive tupac alive holla 2pac shakur gilyard quadflip701 djzeeage

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr543459017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása