Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

"Las Vegas Kísértései" - Tupac Shakur

2012.11.01. 17:39 MCLetEmSee

Az ember sok hülyeségekkel találkozik, ha a neten keresgél valami után. Most én is így jártam...

Készült egy könyv a Las Vegasban történt szellemjárásokról... és mit ad Isten... Tupac-ról is van benne egy-két oldalnyi... nem tudom hogy maga a könyv milyen forrásokból meríti történeteit, de amit a Tupac résznél olvastam, azt bárki kitalálhatta, mert elég gyenge a sztori. Valószínű ennél a könyvnél az lehetett hogy az írója felkeresett pár gyilkosságot vagy halálesetet ami Las Vegasban történt és hozzáírt egy történetet. Legalábbis amit 2Pac részénél elolvastam onnan ez jött le nekem... Már azon voltam hogy továbblépek, de gondoltam egye fene lefordítom. Közeleg a Halloween, legyen már valami "szellemes" bejegyzés (*köhög* szóvicc *köhög*) a blogon... aztán döntse el mindenki hogy hisz-e az ilyesmiben... még akkor is ha én nem :D

 

Tupac Shakur

  1996. Szeptember 7-e volt. Tupac Shakur és több ezer box-rajongó Vegasban volt megnézni a WBA nehézsúlyú címéért megküzdő Mike Tyson-t és Burce Seldon-t. A várva várt mérkőzés 103 másodpercig tartott, amíg Tyson kiütötte ellenfelét kétszer is, TKO-val megnyerve a meccset és ezzel megszerezve a nehézsúlyú címet, amit  1990-ben Buster Douglas ellen veszített el.
  Ahogy a csalódott szurkolók özönlöttek ki az MGM Grandből, egy verekedés tört ki a hotel bejáratánál. Később páran azt mondták hogy Tupac volt a verekedés felbujtója; a hotel megfigyelő kameráinak felvételein tisztán látszik, amint beleugrik a perpatvar közepébe. De egy privát party a 662 Club-ban már várt rá a város másik végén. Így kilépett a verekedésből, leporolta magát és elsuhantak barátjával, Suge Knight-al egy új BMW-vel. Gyorsan megálltak a hotelszobájánál, ahol Tupac átöltözött hétköznapi viseletébe és mentek is tovább. Suge Knight volt a kormány mögött. Ahogy ügyesen elmanőverezte a luxus kocsit Las Vegas útvesztőin, a csinos Tupac Shakur az anyósülésen ült, megbabonázottan a város látványai és hangjai láttán. Jó hangulatban, valószínűleg a két férfi nevetett, viccelődött és tervezték az esti programjukat. A BMW megállt a Koval és Flamingo kereszteződésénél és egy fehér Cadillac állt be melléjük.
  Egyik férfi sem érezte a veszélyt. A Cadillac utasai előszedték fegyverüket és tüzet nyitottak. Tupac tervei összetörtek a fülsüketítő üvegcsörömpöléstől, amin a golyók áthatoltak.Ösztönösen a kocsi hátsó üléseihez próbált mászni biztonságba. Habár általában golyóálló mellényt hordott, ezen az éjszakán Shakur végzetesen döntött. Túl jó idő volt mellényt hordani. Öt golyó eltalálta célpontját és rövidre vágott egy ígéretes karriert és súlyosan megsebesített egy világhíres színészt és rappert
  Hat napot szenvedett mielőtt elérte volna az elkerülhetetlent; péntek tizenharmadika volt. Tébolyult rajongók letáboroztak a kórház elé híreket várva. Mikor végül elérkezett, lerohanták a kórházat és a halottkém irodáját, megpillantani Tupac holttestét. Nem került elő semmi! Shakur családjának kérésére azonnal elhamvasztották maradványait.
  A rajongóknak nehéz elengedni elesett bálványaikat. Mint Elvis Presley ő előtte, Tupac Shakurról azt pletykálják hogy még mindig életben van valahol és álnéven él. Bizonyítékképpen néhány rajongó a rapsztár dalszövegeire utal és arra a tényre hogy megjósolta saját halálát. Habár egy boncolási képet közzétettek, ami bebizonyította hogy Shakur már nincs ebben a világban. Vagy mégis?
  Egy ember azt állította hogy látta Tupac szellemét azon a kereszteződésen, ahol megsebesítették.
  "Hazafelé este mindig a Koval-on szoktam menni kocsival. Mikor először láttam azt gondoltam 'Ez nem lehet; a képzeletem játszadozik velem...' Aztán láttam megint. Most már nem biztos hogy képzelődtem."
  A kísérteties Tupac Shakur-t egy bizonyos szomszédságban is látták felbukkanni. A kísértését egy újszerű kaliforniai stílusú kúriában is látták, egy vályogépületben; több milliós értékű otthonban, zafír-színű medencével, amit pálmák, sövények, fenyők és kő kerítés vesz körül. A pletyka szerint a rapper szelleme fel-fel bukkan az erkélyen és komoran néz a messzeségbe.
  Ahogy egy volt lakos mondta: "Tupac Shakur szelleméről először akkor hallottam mikor egyik éjjel sétáltattam a kutyámat. Néhányunk sétált Mike Tyson előző otthonának utcájában, olyan szürkület környékén és láttuk ahogy jött egy nagy teherautó és elvitte Tyson összes pálmafáját. Egy nő elkezdett beszélni szellemekről és azt mondta hogy Tupac Shakur kísérti az egyik házat feljebb az utcán. Nem mondta honnan tud a szellemekről, én meg nem kérdeztem."

 

Elég kamuszagúnak tűnik a sztori, mert tényleg gyenge történet... viszont az egyetlen bizonyíték Pac "szellemére" az a Hologramja volt áprilisban... de arról tudjuk hogy hogyan jött létre ;)

 

 

Bónuszként Tupac Ghost című száma

 

 

a könyv forrása: Janice Oberding - The Haunting of Las Vegas

komment

Címkék: 2pac szelleme makaveli tupac amaru shakur szellemjárás las vegasban the haunting of las vegas

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr314874083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása