Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

MC Eiht, 2Pac - több közös szám?

2012.02.09. 12:59 MCLetEmSee

"Igaz nem egy mai hír, de valahogy kimaradt a hír. MC Eiht (többek között ismert arról hogy Ryder hangját adta a San Andreasban) egy interjúban elmondta hogy van több közös kiadatlan daluk 2Pac-kal. Egyet ismerünk, a címe Gangsta Team. Ezek szerint van több is?

Robert:
 Ott voltál a gengszter rap megszületésekor és átélted a Nyugati vs. Keleti Part rivalizálást; részese voltál Tupac One Nation projektjében? Van egy számod vagy egy közös számban szerepeltetek az albumon?

Eiht: Nem, nem voltam része a projektnek. Sok 'bandaháborús' projektben voltam és hogy megállítsuk a háborúkat. De ez vagyok én. Sok szarságot csináltam. Csináltam pár dalt Tupac-kal, de ki tudja hol vannak azok. Mint ahogy csináltam pár dalt Snoop-al. Ki tudja merre vannake. Csináltam pár dalt Mac 19. Nem tudni merre vannak.

Robert: Amiket Tupac-kal csináltál, azok a Death Row-nál készültek?

Eiht: Amiket Tupac-kal dobtunk össze, azok más emberek projektjénél landoltak. Csináltam egy számot Tupac-kal, a címe Gangsta Team - South Central Cartel.

Csináltam egy dalt a projektjükön. Rajta voltam én, Tupac, Ice-T és másik pár ember.

És csináltam még egy másik számot is, nem tudom mi történt vele. Egy dal a The Show című film albumából. A film amit Russell dobott ki. Csináltunk Tupac-kal egy közös számot azon is."

Forrás

komment

Címkék: interjú dal 2004 project andreas gangsta one san team közös mc tupac 2pac ryder nation shakur eiht makaveli

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr334083696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása