Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

If There's a Cure (Magyar Felirattal)

2012.04.28. 15:31 MCLetEmSee

Elkészült az új fordítás, Snoop Dogg és Tupac freestyle-ja. Annyi érdekesség hogy az alap és a refrén Diana Ross 'Love Hangover' című számából van.

Dalszöveg magyarul

[2Pac beszél]
Ezt a rajongókért csináljuk, a szarháziknak, akik a sarkon megfordulnak
Ezt itt egy élő szarság
Egy szó nincs leírva, egy szó nincs az agyunkból, ez egy szarság egyből rögtönözve.
Ezt így nyomjuk:
Mert legtöbbször a niggák...

[2Pac]
A niggák tudják ki vagyok én,
De tudják-e ki az a D-O-dupla-G (nem tudják)
Ezek nem tudják
Engem ismernek tuti,
De tudják-e ki az a D-O-dupla-G
Nem tudják
Értem kiállnak a niggáim
Amíg a h-a-l-á-l el nem visz
Ribancok tudjátok
Értem kiállnak a niggáim
Amíg a h-a-l-á-l el nem visz
Ribancok tudjátok

[2Pac & Snoop Dogg]
Hogy ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
És ha erre van gyógyír
Nekem nem kell, nem akarom
Hogy ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
És ha erre van gyógyír
Nekem nem kell, nem akarom

[Snoop Dogg]
Fent vagyok korán reggel
Várom a pénzt
Mert az eszem a lóvén
Minden oly tré
Játszom a fiatalsággal
Fiatalság az van
Próbálom a pénzem megkapni
Kis strici a nagyvilágban (igen)
Végre feljebb jutottam a létrán
A striciknek leszállt az éj
Snoop Dogg betör közénk
Elkapja őket, nem kell se egy szemrebbenés
A pénzkeresés egy létforma nekem
Muszáj megszereznem
Az életem olyan mint Tupacnak
Ez túl bőséges neked
Mozog a lóvé
Megy a pörgés, a pezsgés
Hátra marad a sok gyökér
Olyan mintha egy fing lennék én csak
Letöröm, megrázom őket
Átadom neked Tupac
Hadd csapja le a magas labdát
Mert ő mindent belead...

[2Pac]
A régi időkben
Niggák balfaszkodtak, próbáltak engem ócsárolni
De az akkor volt, sokkal kissebb voltam
Ici-pici G
De nagyobb játékos vagyok most már a
Niggák nem akarnak látni
Mert nagyobb és magasabbá váltam
A pénzem már nagyobb
A bankfiókok szélesebbre váltak
Niggák nem akarnak látni
A Dogg faterrel az utcát járva
Ha látnak minket az utcán
A niggák békéért kiáltanak
Nem akarják
Mert azt kiáltják, nem mernek rám nézni
Hallhattad az albumon, All Eyez On Me

[2Pac & Snoop Dogg]
Hogy ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
És ha erre van gyógyír
Nekem nem kell, nem akarom
Hogy ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
És ha erre van gyógyír
Nekem nem kell, nem akarom

[Snoop Dogg]
Menj járd körbe a világot
Mert a niggák szeretik ezt 
Van pénzem
Ahogyan egy niggának kell
Legyen a pénz a téma amit nyomok
Mert ujjaimmal erősen kell megragadnom
Karcolok egy kis sarcért, egy kis lóvét
Várom a nagy papírpénzt
Mert az a papír ember életeket ér
Hagyom a niggákat kábítva
Mert igen, ennyit ér a pénz
Mert ha nincs meg neked
Akkor nem terveztél
Próbálj meg rabolni
Vagy valami rohamot
De lehet elfognak
De tudod, az nem én hibám lesz az
Belenyúlok majd elhúzok
Keresek ahova elbújhatok
És várok rád, nigga Pac
Akivel az utat magunk mögött hagyjuk

[2Pac]
Ott leszek tesóm,
Mi van baby
Furcsán nézel mintha nem tudnád ki vagyok
Tudom hallottad az albumot
A "Nem Haragszom Rád"-at
Gyere közelebb
Gyere, baby hadd döfjelek hátba
Tudod a szabályokat
Nagy Pac ebben a szarban, baszod
Ne nézz rám furcsán
Mert baby, én nem a balfaszokkal vagyok
Ez Thug Life, baby
Outlaw Immortalz
Azt hittem megtanítottuk
Baby nem így nyomjuk
De ellened mi harcolunk
És ha ez meg volt, szétverjük az utcán a seggedet
Amíg el nem érjük a kibebaszott studiót
Olyan mintha Phil Collins énekelné a Sussudio-t
Ti niggák vagytok a zsákmányink

[2Pac & Snoop Dogg]
Hogy ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
És ha erre van gyógyír
Nekem nem kell, nem akarom
Ha erre...
A niggák tudják ki vagyok én
De tudják-e ki az a D-O-dupla-G
Ezek nem tudják oh-oh-oh
Engem ismernek tuti
De tudják-e ki az a D-O-dupla-G
Nem tudják
Értem kiállnak a niggáim
Amíg a h-a-l-á-l el nem visz
Ribancok tudjátok
Értem kiállnak a niggáim
Amíg a h-a-l-á-l el nem visz
Ribancok tudjátok

[Snoop Dogg]
Mint egy család
Corleoni style, maffiózó
Snoop Dogg úgy fogja nyomni mint Mussolini lassan már
E.D.I. mi van nigga
Látlak,
Nagyon érezlek ám
Snoop Dogg megmutattja hogy érzi a csapatát
Hátralépek, pihenek
Jönnek, felnyomják őket a falra
Ha azt hiszik kibaszhatnak nigga Doggy Dogg-al
Laza vagyok
Tartom az igazi valóm
Mert egy igazi gyikos vagyok
Ha a pénzről van szó

[2Pac]
A sok nigga tudja
Gondolom lefagynak
Ha Dogg-al, jól öltözve a videókon meglátnak
Ribancok megálljatok
Ha boxerban megláttok
Baby, tudod a tikot,
Meg kell tartanom
Pénz, papír és ribancok az egyetlen mottóm
Iszom a 40-es borom
Tesóm, dog
Tudod ezek a niggák mind disznók
Én és Snoop feljöttünk
Nevünket felépítettük
A picsák azt hitték velünk kibaszhatnak, de megy a játszmánk
Plusz van egy kibaszott tesó, alkoholista
Kérdezd a tesók K-t
Elmondja, én már nyomom ezt a melót rég
és E.D.I. neki született egy bébi és
Ő szegény, de őrült is
Ezek a niggák, az összes őrülten fut el már ettől a 380-astól,

[2Pac & Snoop Dogg]
Ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
És ha erre van gyógyír
Nem akarom, nekem nem kell
Ha erre nincs gyógyír
Nem akarod, ribanc
Nem kell

komment

Címkék: a is magyar this for cure freestyle amaru tupac snoop if there felirattal 2pac shakur dogg makaveli

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr674478105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása