Tupac Blog

"Figyelj arra amit mondanak, ne csak bólogasd a fejed a beat-re, lesd a játszmát, és figyelj arra amit beszélek"

Megtalálsz itt is

Facebook Oldal

Partnerek

Method Man beszél a 'Got My Mind Made Up'-ról

2011.10.27. 12:20 MCLetEmSee


A híres rapper, a Wu-Tang Clan tagja, vissza emlékszik a 'Got My Mind Made Up' című számra és annak hátterére. Egy interjú során megkérdezték Method Man-t hogy mondja el karrierjének 25 legnagyobb számát. Az egyik a 'Got My Mind Made Up' volt...



 Method Man: “Californiában voltam, Daz és ők jöttek és felvettek egy niggert. Elmentünk Daz házába. Akkor voltak kb. harmadszor ott. Ők voltak a tesóim, szóval együtt lógtunk. Daz feldobta a lemezt és emlékszem, Rage is ott volt. Mi mind nyomtuk rá a rímeket. Ő elsőként, aztán Rage jött, majd Kurupt, én, Red, végül Inspectah Deck.

“Aztán hazajött Pac. Én semmit nem hallottam a lemezről, de annyi különböző felvételt csináltam rengeteg más niggerrel és igazán nem hallgattam vissza az eredményt. Pac hazajött és az All Eyez On Me-t vette fel éppen. Hallgattam a rádiót és meghallottam a rádióban. Úgy voltam hogy ‘Aztakurva.’ Hallgatom és hallom Pac-ot.

“Úgy voltam vele hogy, ‘Pac elcsórta a számot, amit a Dogg Pounddal vettünk fel.’ Aztán meghallottam Kurupt versszakát én meg, “Oké, odaadták Pac-nak a felvételt. Ez történt.’ Aztán hallom a saját részemet, ‘Hé, várjunk csak egy percet.’ Majd hallottam Red részét és vártam Deck-ét is. Úgy voltam hogy, ‘Yo, Deck nagyon adta. Mi a szar folyik itt?’

Az eredeti verzió, kiegészítve a végén Inspectah Deck és Lady of Rage versszakával:



“De ők a niggereim. Egy igazi niggerként tudom hogy folynak a dolgok. Mint ‘California Love,’ az egy hatalmas szám volt. Tudtam hogy Pac hazajött és mindent Pac-nak dobtak hogy, ‘Ja, tied lehet ez is.’ Szóval ezt tiszteletben tartottam.

“Aminek örültem volna az egy telefonhívás egyenesen attól az embertől. Attól azért sokkal jobb érzés lett volna, mert az tényleg olyan érzés lett volna mintha vele csináltam volna a számot. Persze találkoztunk utána, tök jó fej volt

“Még egy plakettet sem kaptam azért. Én és Pac nem is beszéltünk erről. [Nevet.] Azt a számot tiszteletem és szeretetem a Dogg Pound iránt csináltam, mert ők a tesóim voltak. Úgy voltam vele hogy ‘Faszom azért a versszakért. Szart se számít az most. Nigga, a tiéd lehet. Egy a cél.’”


forrás: http://www.complex.com/music/2011/10/method-man-25-essential-songs/2pac-f-tha-dogg-pound-method-man-redman-got-my-mind-made-up-1996

komment

Címkék: up of man mind my clan got rage lady tupac made method 2pac redman wu pound shakur dogg tang kurupt

A bejegyzés trackback címe:

https://tupac.blog.hu/api/trackback/id/tr873333619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása